Nyeste

05 oktober 2011

Høst i stua

Nå er det høst i stua hos oss.
Jeg synes det er moro å forandre litt på
fargene innendørs gjennom året.
Har trivdes veldig godt med lilla, men forandring fryder!?


Bestilte tapet prøver fra Måleributikken. Har blogget om den
svenske nettbutikken før, men anbefaler den igjen til alle
som skal ha seg tapet. De har et kjempe stort utvalg, og
man kan få tilsendt 2 gratis prøver som hver er 1 meter lange!

Til min lykke var det forrige uke (og denne uken) 50% på
alle lerretter på Europris så jeg fikk hamstret ganske mange.
Med stiftehammer tok det ikke mer enn 25 minutter å lage bildene.





Sjå på det nye søte skiltet mitt!
"Kan du være glad for lite, har man mye å være glad for"

Lagd nytt høst-lysfat til stuebordet,
og stuebordet har blitt pyntet med blader.



Nye brune enkle høstgardiner.
Fra Bohus (220cm 80,- pr. lengde)






Nå er det bare 2 dager til miniferie til Sverige.
Det er Høst marked i Rättvik den første helgen
i oktober hvert år, og det har for oss blitt en tradisjon
å reise dit denne helgen for å titte, shoppe og kose oss.
Der selges vel i grunn meste. Alt fra klær og leker til sminke og elgpølse.
Selvsagt også masse loppis! ♥♥
Gleder meg.

KLEM FRA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...