Nyeste

05 desember 2011

Barnas pakkekalendere


Jeg har lyst til å vise fram pakkekalendrene
til Timian og Embrick.

Embrick får pakke hver dag fram til julaften, 
mens lille Timmy på 1 år får pakke hver 3'dje dag.
Han fortår jo svært lite av dette uansett og verken
viser interesse eller klarer å pakke opp gavene sine selv.


Men han har en ivrig storebror som gjerne hjelper
lillebror å åpne pakker. 
Og øvelse gjør jo mester, så kanskje pakkekalenderen
kan være litt "øving" til den store kvelden..?



Pakkekalenderen til Embrick har jeg gjort av
en taustige og ferdige kalenderposer fra apoteket.
Inneholdet varierer fra aktiviteter, klær og godteri til leker.



Denne pakkekalenderen er hjemmelagd.
Embrick har hatt den for seg selv i 2 år,
men i år var det lillebror som fikk pakkene sine
på denne. Innholdet varierer fra sokker, klær og leker 
til mariekjeks (favoritten det)
Det meste av materialet til å lage kalenderen 
er kjøpt på Panduro.

Jeg er fornøyd, og barna er fornøyd ♥
Og i mens vi teller ned får vi to store nøye oss med 
appelsin/nellik kalender i år.
Ikke bare koselig, men det lukter godt også!



2 kommentarer:

  1. Hei! Så mld fra deg vedr pianoet, men du la ikke ved mailadr! Om du er interessert må de sende meg mail littshabbylittslitt@yahoo.no og skrive evnt NÅR det kan hentes - da dette er litt viktig ifht at det må ut så snart som mulig. Ikke vanskelig å finne oss - E6 mot Oslo - når du er forbi gardermoen og Kløfta er det avkjørsel mot Frogner. Ca 10 min fra avkjørselen til E6 bor vi! Klem C

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...