Nyeste

09 desember 2011

Ønskeliste

Jeg har sjelden problemer med å skrive ønskeliste,
verken for meg eller småguttene.. 
Det er alltid noe de trenger eller skulle hatt og
alltid mye jeg ønsker meg, eller ting som jeg bruker
til hverdags - forbruksvarer.

Det er koselig og gøy med julegaver, og
jeg liker dette med jul - det å gi.
Klisje, men sant.



Min ønskeliste i år
* Ullsokker
* Ull undertøy, Pierre Robert?
* Votter, både tykke og tynne
* Strømpebukser
* Langrenn skisko
* Ekstern harddisk
* Støvler
* Laken til 180cm seng


* Sengesett 140x200cm, lyse, blomstret, ensfarget osv
* Venus embrace blader
* Brilliant brunette shampo og balsam
* Sminkefjerning servietter
* Statoil lokket
* Lysfat med diameter på 50-60 cm
* Reinsdyr skinn små, flere


* Store og små telys
* Hvite rustikk lys
* Interiør blader
* Blad abonnement, ukeblader, DetNye, Woman,
[Mag], interiør, Mamma
* Gavekort, overalt. (Klær, interiør)
* Billader til mobil
* Sparepærer
* Symaskin tilbehør, tråd osv..
* Ullteppe grått og/eller hvitt.
* Gulv skurekost
* Store grønne planter





Har dere mye på lista eller har dere alt dere trenger?


I helgen skal vi gjøre ferdig julevasken i huset og jeg skal
fram med den store esken med julepynt.
Koselig!♥

GOD HELG!


2 kommentarer:

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...