Nyeste

16 desember 2011

Helg og juleforberedelser

Nå er det ikke lenge igjen til den
store kvelden. Bare en uke!
Vi er fortsatt ikke klare, men er på god vei.
Ingen vits å være utslitt da jula kommer heller..

Men til tross for mer enn nok å gjøre før jul,
bestemte vi oss for noen dager siden for å male
om igjen hobby/kontor-rommet.
Jobben ble påbegynt i dag og jeg håper vi blir ferdige
med maling og vask der også før lille-julaften.


Rommet ble etter utbyggingen først malt i en 
blålilla farge, og den har vi egentlig aldri likt.
Nå blir rommet lyst og forhåpentligvis mye bedre.
Foreløpig må vi beholde det "gamle inventaret", men
jeg drømmer om shabby/industri/antikk/nytt "tema" etterhvert.

-

I går var jeg og min kjære i hovedstaden, og det ble 
tid til litt mer juleshopping.
På vei hjem var vi som vanlig innom Ikea og i går for 
å kjøpe med denne lekkerbisken hjem.

Jeg har lenge hatt lyst på et Ektorp møbel,
og nå er den endelig i stua (fortsatt i esken).
Gleder meg til å montere den og lese
julehistorier for Embrick i den i morgen kveld.

Mer baking, pynting, vasking, juleverksted og pakking
skal skje i helga og i tillegg skal vi ut å lete
etter juletre på søndag.
En tradisjon jeg setter høyt. Kjempe kos!
Hugger dere juletreet selv, kjøper dere eller går 
dere for plastikk tre?

GOD HELG

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...