Nyeste

27 desember 2011

Herlige JUL ♥ (julehuset vårt)


Fortsatt god jul til dere!
Håper dere har hatt noen koselige dager.
Det har vi.

Jeg tenkte med dette innlegget å vise dere
noen bilder av julehuset vårt. 




Mine 2 år gamle julegardiner. Så enkle og fine.
På det andre store vinduet har vi bare kappe,
men samme serie.


Husker dere den røde kjøkkenvekta jeg fikk tak i
på loppis i sommer? 
Nå er det jul og alt det røde får komme fram 
å skinne hos oss.
Fin, ble den i alle fall.

Den hvite kjøkkenvekta har jeg glemt å blogge om,
men den fikk jeg tak i på farsdags-loppis i november.
Brukes som fruktfat.

Norgesglass bruker vi i julen som kakeboks,
til pepperkaker og kransekake stenger.


Mine søte små har også bidratt med julepynten.
Disse tre er laget i barnehagen.
Jeg blir virkelig kjempe glad for at ungene lager pynt (og annet)
i barnehagen og får med seg hjem,
Kjempe koselig, og noe jeg setter stor pris på.


Perlehjertet i midten har min eldste også
laget i barnehagen ♥


Tre av mine fire nyinnkjøpte juleputer.
Fine?
Jeg er så glad i den med " Å jul med din glede" sangteksten.
Super søt.


Mine juledekorerte Norgesglass.
Te lys og rustikk lys, sløyfer, bånd og hjerte.


Jul i hjemmet,
Jul i hjerte ♥





Christmas Love
from

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...