Nyeste

28 desember 2011

Julehuset, del 2


Her kommer flere bilder av vårt julepyntet hus.


Sofakroken





Juletreet vårt i år har egen historie.
Det ble jo ingen juletre-jakt med alle fire i år, så
min kjære måtte alene ut på bittelille julaften.
Treet så fint ut ute, men ble litt vel tynt da vi fikk det inn i lyset.
Men vi har selvhugget tre, det lukter gran og vi har spart
400,- i forhold til juletre prisene i Trysil.


Tallerkenhylla i stua.


Trappa i gangen


Bilder fra badet.
Der er det veldig enkelt pyntet med noen nisser og
røde håndklær. Nissen på veggen er en wallsticker, og 
er fra Søstrene Grene.



I dag har jeg tilbringt hele 2 timer på andre siden av luka 
på min andre arbeidsplass, nemlig venteværelset på legevakta i Trysil.
Kjempe kjedelig!
Jeg har nå fått streptokokker, antageligvis som belønning
for å ha utsatt tonsilleektomi (fjerning av mandler).
Min andre fæle hals-infeksjon på 2 måneder. 
Eller kan det være jobben i barnehage? 
Blir man som stor like mye syk første året i barnehage som en liten en..?


Videre GOD JUL til dere!

Juleklem fra

2 kommentarer:

  1. Ja, det blir man..Har jobbet i barnehage i mange år men de første åra var jeg masse syk.. Går seg til etterhvert. Hilsen meg som er på hytta..nesten i Trysil..fin blogg du har :)

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar og svar:))
    Godt å høre, og ja det går seg nok til.
    Takk!
    Godt nytt år til deg

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...