Nyeste

29 desember 2011

Våre heldige barn (og heldige meg)

Vi er så heldige som får oppleve julaften, og i tillegg få slik en 
mengde gaver fra familie og venner ♥♥
Som vanlig mest til barna og dem kosa seg.
Timian dro og rev i papiret og fikk faktisk åpnet mange 
pakker helt på egenhånd, men mye hjelp av storebror ble det.


'

Lykketrollet!
Her varierte det fra klær, penger, bleier, leker, sko, tøfler
til bøker, akebrett og elektrisk 4hjuling.



Storungen fikk mye klær og leker,
nye ski, staver og sko. 
Ny akematte, penger, spill, bøker, dvd filmer,
tøfler, sko og "stor-gutt" dyne og verktøy. 


I sommer da Embrick ble 4 år fikk han en elektrisk 4hjuling
i bursdagsgave som viste seg å ikke gå slik annonsen lovet.
(Les innlegget fra bursdagen HER).

Det ble derfor til at vi leverte den tilbake og begynte ny jakt 
etter en liten ATV som skulle være raskere, men passe til han.
Vi fant, hos en forhandler i Sverige, men fikk den ikke før nå rett før jul.
Timian synes slike kjøretøyer er like stas som storebroren, og
denne gaven ble dermed perfekt for han.
Nå durer han rundt i stua i 2 km/timen, og storebror får også skyss.




Jeg var også veldig heldig og fikk mange fine gaver.
Fluffy kosedress, vin, sengetøy, fotoalbum, shampo/balsam,
store telys, penger, ull undertøy, votter, sparepærer, 
scrapping, blad abonnement, parfyme, sminke og andre toa.saker.
Skilt, skismøring, hus maling og boblejakke..


Fikk dere mye fint til jul?

5 kommentarer:

  1. tack förditt besök i min blogg..vad fint du har det här...inga julklappar för mig...gott nytt år...

    SvarSlett
  2. Godt Nyttår :-)

    + jeg ville bare informere om
    at Barneboden fortsetter med NY trekning av GAVEKORT HVER mnd også i 2012 :-)
    og om du ikke har lagt deg til som følger allerede ?
    så er det nå mulig , så du kan få med deg alle Gavekort-trekningene :-)

    Men ..
    jeg ser ikke linken på siden din ?
    har du tatt den vekk ?
    det er helt iorden :-)
    Men
    siden det jo kan være meg som ser feil ?
    eller at jeg overser den ?
    at linken er der :-)
    så ville jeg spørre deg - før jeg tar deg vekk fra Gavekort-treknings-listen :-)

    :-)

    SvarSlett
  3. Barneboden; Takk! Godt nytt år til deg også.
    Jeg har nå ordnet meg link til dere på bloggen min igjen. Den har blitt borte og glemt innsatt" igjen etter omgjøringer på siden min.
    Jeg vil fortsatt være med i deres månedlige trekninger.

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...