Nyeste

08 januar 2012

Vil du vinne speilrefleks kamera?

Vil du?
Det vil jeg, og derfor lastet jeg opp mitt beste
interiør bilde inne på den Fabelaktige bloggen til Maia.

Det blir en meget hard kokurranse, men alltid moro å delta.
En ting er jo sikkert; at det blir ingen premier om man uteblir fra å delta..!

En herlig konkurranse med to flotte premier.





Dette er fire bilder jeg liker veldig godt, og
denne gangen valgte jeg å delta med det første.


Jeg har i løpet av tre år brukt så mye penger på AA batterier til 
mitt (3 år) gamle kompaktkamera at jeg antageligvis hadde
vært over halvveis til et speilrefleks kamera hvis jeg hadde 
vært mer fornuftig og sett lengre fremover..
Kameraet mitt sluker batterier. 
Med nye batterier får jeg tatt 
maks ti bilder før jeg må bytte igjen.
Og de som kjenner meg vet at jeg tar enormt mye bilder,
så et speilrefleks kamera burde vært i hus for lenge siden!


Vil du bli med? 
Besøk konkurransen på bloggen til fabelaktige Maia 
og følg oppsettet der. Smil


4 kommentarer:

  1. Fine bilder :) Alltid spennende å se hvordan andre bor :)

    SvarSlett
  2. Hyggelig at du likte innlegget mitt :) Du stiller med et veldig fint bilde selv ;) Lykketil :)

    eline

    SvarSlett
  3. Takk ! Det var dine også :) Likte vekten på bilde nr 1 :D

    SvarSlett
  4. Takk for fin kommentar :)

    Herlige bilder, likte vekta på det første eg og :)
    Masse lykke til i denne flotte konkurransen :)

    Klem Anita

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...