Nyeste

02 mars 2012

IKEA ♥♥

Nå som jeg er godt i gang med de nye rommene svirrer
det mye i hodet angående innredning og interiør, og
at mye av innholdet kommer til å være fra Ikea er helt sikkert.

For å få nye møbler og interiør hjem før rommene er ferdige
vurderer jeg å ta med meg ett barn å reise til Oslo og Ikea i morgen.

Der skal jeg titte på










Og sikkert mye annet...!
På Ikea blir det alltid noe ekstra. Men nå er det bare en uke siden
vi var på Ikea sist så håper ikke runden skal trenge å bli så lang i morgen.
smil

Jeg skal også rote meg fram til Teppeabo og se på vegg til vegg
teppe til 4 åringens nye soverom. 
Er ikke glad i å kjøre i Oslo der jeg ikke er kjent,
så det blir en utfordring, men håper jeg finner Bryn og Teppeabo 
uten altfor store problemer.


Vil ønske alle som er innom en GOD HELG!
Håper dere får sol og vår-vær der dere skal tilbringe helgen.
Takk for at dere tittet innom!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...