Nyeste

04 mars 2012

Alt i boks?

Jeg og 4 åringen hadde en kjempe fin dag sammen i Oslo
i går. Tror han satte like stor pris på en hel dag sammen med
mamma alene som jeg satte pris på en hel dag sammen med han.

Vi kjørte rett til Teppeabo uten problemer. 
Fant teppet jeg ville ha, og fikk det til og med inn i bilen.
4 x 3 meter med vegg til vegg teppe.
Etter på reiste vi på Alnabru og Toys r us, Home and cottage og Skeidar.
På Ikea kikket vi på møbler til nyrommet, og med hjelp av
min sterke 4 åringen fikk vi alt på tralla og inn i bilen.


Skrivebord til 4 åringen, skrivebord til oss, hyller og benker
fra Expedit serien som det nå begynner å bli mye av hos oss.
Liker det!
Blomster, kasser, rammer, puter og gardiner.

På vei hjem kjørte vi innom Jessheim og storsenteret.
Har jo funnet ut at det er mer lettvint å svinge innom der 
eller Sandvika storsenter
istedet for å betale dyr parkering og bruke Oslo sentrum. 


Det var sol, det hadde jammen blitt grønt mange steder,
 vi spiste boller, tok drive-in på Mc Donalds,
hørte på musikk og eventyr og lo og tøysa masse.
Kvalitetstid ♥



Nå skal vi skitur og grille pølser før vi skal i 1 års bursdag til søteste Mia.
I kveld må jeg fortsette med malingen etter to dager fri,
gleder meg til å få rommene ferdig så jeg får begynt på 
den morsomme delen med innredning og interiør ♥

GOD SØNDAG

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...