Nyeste

25 mars 2012

Søndag i mitt ♥

Jeg liker søndager! De byr alltid på mye kvalitetstid.

Forrige uke fikk vi lånt oss pulk av min snille tante og onkel, slik at vi
kunne få gå en lengre skitur. Er jo begrenset hvor langt vi orker å gå
da vi vanligvis drar 1 åringen i akebrett bak oss.
Men denne søndagen reiste vi på skitur sammen med min 
søster, svoger og niese.
Vi gikk fra Skihytta i Trysilfjellet til Grønskaret, 3,4 km og akkurat
passe for 4 åringen.

Timian's første tur i pulk.

I dag gikk vi på Ås, 4,2 km til Storkoia.
Ei lita koie ute i skogen med enkel servering som
vaffel, brus, kaffe, kakao og sjokolade.
Vi var litt bekymret for om dette skulle bli i lengste laget for
4 åringen, men dere skulle sett han.
Han er flink og vi er stolte!
Vist nok var han heldig og ble dratt av igjen min snille onkel den siste kilometeren
på vei til koia. Men på tilbake veien gikk han hele veien selv.


Vi gikk i dag med min søster, svoger og niese. 
Min mamma og min onkel og tante.
Ordentlig familie tur!

Min svoger var klar på en ting etter skituren forrige søndag, nemlig at
 å vente på grillpølser i en time ikke var noe han ville gjøre igjen og han 
hadde derfor med gassbrenner og stekepanne i dag.
Jeg derimot insisterer på ekte grill pølser, og de
skal tilberedes på kull!


Etter vafler, pølser, kvikk lunsj, appelsin, solo, kaffe,
kakao, seigmann, mye skravling og hygge satte vi kursen tilbake
mot parkeringen og bilen igjen.

Hatt en herlig søndag, i herlig vår vær ♥
Minsten koser seg i pulken, storungen koser seg på ski.
Sammen koser vi oss alle!


Vi bor i et herlig vinter paradis, rett og slett!

Håper dere har hatt en fin helg.

Kan gi en forsmak på barnerommene i morgen.
Begge nærmer seg nemlig ferdige og begge gutta har hatt 
sine første netter på nye barnerom.

Klem fra

2 kommentarer:

  1. du har så fin blogg, Minde!:) Likj å lassa bloggen din :)

    SvarSlett
  2. Så snill du er Renate! Bedre tilbakemelding kan jeg ikke få:))

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...