Nyeste

26 mars 2012

Travle dager..

Jeg nevnte i går-dagens innlegg å gi dere en sniktitt på
de nye rommene som har tatt det meste av fritiden min 
den siste måneden.

Det er jo fire rom som nå forandres her i huset.
Noe som enkelt betyr halve huset - på en gang.
Kan lett si at vi har hatt det kaotisk og rotete den siste måneden,
men vi begynner endelig å komme litt i orden igjen nå.



Først var det min og min kjæres tur til å flytte inn på nytt rom.
1 åringens gamle rom ble vårt, og etter 3 strøk med maling på veggene
og to strøk med maling i taket flyttet vi inn.

Det viser seg at jeg faktisk ikke har tatt bilder av rommet enda,
så dere må derfor vente litt med å se hvordan vi foreløpig
har fått det på vårt nye rom.

Guttene overtok vårt gamle rom oppe, mens en sliten mamma 
jobbet all sin fritid nede for å få ferdig to nye gutterom.
(Med mye god hjelp fra en også sliten pappa)
Det ble sparklet, pusset, malt, lagt vegg til vegg teppe,
flyttet møbler, sortert leker, sortert klær, montert nye møbler og
det ble snekret en helt ny hems.


Forrige uke hadde vi kommet så langt med rommene at
de to små som hadde trippet med føttene og krøllet fingrene sine 
(men likevel vært overraskende tålmodige) 
endelig skulle få komme inn å se og godkjenne de nye rommene.
Det var stor stas! 4 åringen var nok mest imponert over hemsen,
og at det var høyt og skummelt å klatre opp var glemt etter 3 timer.

Nå er han tøffere enn tøffest, og jeg som mamma har kjent på
klumpen av redsel mange ganger for han klatrende i den stigen.

Jeg har stressa for å bli 100% ferdig med rommet til 4 åringen,
og det nye fellesrommet oppe i noen uker, og innså før helga at jeg ikke 
kom til å rekke min egen deadline, som gikk ut i går.
Det blir nok gående smått fremover nå, men helt ferdige
skal alle rom bli, det er sikkert!

Så med det sagt avslutter jeg nå, for å rydde videre og få ting på plass
i begge rom i andre etasjen. 
Har nemlig også innsett at jeg har alt for mye klær 
og jeg sliter nå med å få plass til alt bak fire skap dører.
Hobby saker, ringpermer, bøker osv skal på plass inne på
nytt kontor. Lekekrok for ungene skal ordnes, datamaskin skal opp
og så blir også det rommet klart og bilder kommer.

GOD NY UKE, alle sammen!
GLAD for at dere er innom ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...