Nyeste

31 mars 2012

Cupcakes!! ♥

Før hadde vi bare muffins, nå finnes også cupcakes.
De minner jo mye om hverandre, men det er vel den
store og flotte toppingen, altså pynten som skiller de to fra hverandre.
Oppskriften ( i alle fall de som hittil er utprøvd her i huset) er også veldig like.

Vel, jeg er glad i kaker, og det er de tre jeg deler hus med også.
For noen uker siden gikk jeg derfor til innkjøp av et moderne (smil)
cupcake kakejern. 



I den søteste rosa farge, såklart!
Jeg kjøpte mitt på nettbutikken Flust for 349,-
(med oppsparte Trumf poeng betalte jeg kun for frakt)
Finnes også i hvit og i babyblå. Den jeg burde hatt kanskje?
Gutte- mamma som jeg er ♥



Å prøve klarte vi jo ikke å vente så mange dagene med,
og da vi manglet litt ingredienser ble det ferdig muffins miks fra Toro denne gangen.

Det fungerte utmerket.
Jeg brukte ikke muffins former denne gangen, da bruksanvisningen 
lovet at man ikke skulle trenge å smøre eller slite
 for å få det rent igjen etter bruk.


Jernet lager 7 små muffins eller cupcakes (om du pynter dem deretter) 
på noen få minutter. 4-8 minutter steketid.
Veldig raskt og enkelt.


Nam - nam! 

Blir nok hyppig brukt hos oss denne her. Smil!


GOD HELG

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...