Nyeste

02 april 2012

Sommer-fint fra Spar kjøp

I dag kom det en sommer katalog fra Spar kjøp
i postkassa vår, og i den fant jeg alt for mye jeg "må" ha.
Sommer fint!


Masse herlig interiør for en maritim stemning utendørs i sommer. 
Tror jeg kommer til å veksle mellom pastell farger og
en maritim-sommer på uteplassen vår i sommer..


Lanterne, rammer, fyrtårn, puter, tepper, kroker og knagger..
Masse fint. smil!



I tillegg var det sengetøy og pynteputer som er "must haves" for meg.
LIKER masse!


God ny uke alle sammen ♥

2 kommentarer:

  1. Enig! Jeg falt også for masse fra katalogen faktisk. Kom hit i helgen og har allerede bestilt ;)
    God uke til deg å.
    -Marie

    SvarSlett
  2. Ting som minner om sommer!
    Takk Marie og god påske

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...