Nyeste

06 april 2012

Påskeferie..


Det er endelig påske, og langfredag for å være nøyaktig.
Jeg liker høytider, alltid rolig og koselig. Mye god tid med familien♥
Siden formen min er ganske laber nå, blir det dessverre ikke en like
aktiv påske som vi til normalt ville hatt med skiturer og annen uteaktivitet
før snøen skal bli helt borte og vi for fullt skal ta i mot vår og sommer.

I stedet blir det (altfor) mange timer i sofaen eller på min elskede
Ektorp sjeselong foran Tv'en, med en bok eller med et og annet blad.



Jeg har i  lengre periode abonnert på I form og Foreldre og barn.
Til bursdagen min i februar fikk jeg Allers i gaveabonnement av mine kjæreste,
 og til jul var jeg heldig å få gaveabonnement på Interiør magasinet og
Rom 123 av to søte venninner ♥
På grunn av forandringene på alle de fire rommene gjennom februar og mars
ble det lite bladlesing noe som resulterte i at jeg i slutten av mars satt med
to utgaver av Foreldre og barn i plast, tre utgaver av Allers i plast og 2 utgaver
av I form i plast. 
(Rom 123 og Interiør magasinet klarte jeg ikke å holde meg helt unna.)

Denne påsken har jeg i alle fall nok lesestoff og jeg har kommet langt ned i bunken 
av blader allerede, men det kunne jo ikke passet bedre.

En veldig rolig påske hos oss.
Hva med dere? Er det full fart, hytta på fjellet og påskefest?


GOD PÅSKE 
alle sammen!
Nyt påske-fri sammen med de du er glad i.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...