Nyeste

09 april 2012

Påskepynt

Jeg koser meg alltid med å pynte til alle årets høytider,
spesielt advent, jul og påske.
Til påsken blir det sjelden mye pynting, men litt synes jeg vi må ha.
Noen kyllinger, påskeegg og gule lys hører til for at det skal bli påske i huset.

I år var jeg veldig lite kreativ med påskepynten, noe som resulterte
i at det i år ser ut som det gjorde i fjor. (påsken i fjor)


Spesielt koselig synes jeg det er å lage pynt sammen med ungene.
I år har vi malt på påskeegg. Jeg har dessverre ingen bilder av eggene
inne på maskina, men kvalitets tid og fine egg fikk vi i alle fall.

Veldig koselig er det også å få hjem kjempe fin påskepynt laget av
ungene i barnehagen i ukene før påskeferien.
Rører alltid mammahjertet ♥


Påskeegget til venstre er laget av Embrick (4 åringen) og
er av isopor med på-limte påskefjær. 


Denne søte kyllingen er Timian's (1 åringen) første 
barnehage-påskepynt.
Kjempe søt!


Denne kreative påskepynten er laget i barnehagen av Embrick.

Jeg har to små veldig flinke gutter ♥♥


Selv om påsken på kalenderen i år nå er lagt bak oss,
 forblir den nok oppe i huset her i noen dager til.

God uke til alle sammen. Gjør den spesiell! 

2 kommentarer:

  1. Koselig pyntet hos deg!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg
    Ønsker deg ei god ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...