Nyeste

10 april 2012

Nytt prosjekt

Dere som jevnlig er innom meg vet jo at jeg i mars
begynte i fire rom samtidig, med store og små forandringer.
Vi flyttet rundt på rommene så begge gutta fikk rommene sine nede,
vi fikk nytt rom i andre etasjen og vårt gamle rom skal
nå gjøres om til et koselig fellesrom.

Jeg orker ikke mye nå, men det kribler i fingre og tær etter å få gjort noe.
Det er fryktelig kjedelig da kroppen forlanger å sitte og ligge det
meste av dagen. Blir fort rastløs da man er vant til å gjøre noe 
det meste av tiden og i tillegg har altfor mange påbegynte, halvferdige prosjekter.

Vil vise dere ei gammel potetkasse som jeg var så heldig
å få helt gratis av ei snill dame etter å ha etterlyst potetkasser under
ei kjøp og salg side på Facebook.



Snille handymannen min har gjort som jeg spurte pent om;
satt inn ei planke i midten så nå er den klar for meg og malekosten.
Kan røpe at jeg skal ha den i min nye sy-krok. 

Vet du til hva?
Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...