Nyeste

13 april 2012

Dørskilt

Dørskiltet som henger ute på veggen ved inngangsdøra 
vår, begynte jeg å lage høsten 2010. 
Husker det lå i mange uker etter at Timian ble født i 
september fordi vi fortsatt var usikre på navnet lillebror skulle få.

Da vi tilslutt ble enige om navn kom skiltet raskt opp på veggen.


Alt materiale fikk jeg kjøpt på Panduro. 
Skiltet var trehvitt, og ble først malt med et strøk grå maling.
Brukte hvit utendørs-maling over som jeg pusset ned så grå malingen
ble synlig der jeg ville.
Samme prosess på de små hjertene. 
Navnene er "rub ons" - bokstaver og fåes også hos Panduro.
Handymannen boret 4 hull til de små hjertene. 



God helg!!

3 kommentarer:

  1. Fint dørskilt!

    Takk for at du er med på gavedrysset mitt.
    Ønsker deg en fin søndagskveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Så kjekt dørskilt! Her kan det jo føres på flere uten problemer.:)

    Klem fra Meta

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...