Nyeste

06 mars 2012

Trekasser

Jeg er på leting etter trekasser, litt hele tiden,
men spesielt nå. Jeg har fått en tanke og leter nå etter to 
ganske like kasser.
På Facebook la jeg ut en forespørsel på "kjøp og salg" gruppen
og fikk etter mange dager respons fra ei snill dame som sa jeg 
var velkommen til henne for å kikke på de hun hadde.


I går dro jeg med meg alle mine og reiste for å kikke,
dessverre hadde hun ikke to som var like og de var i overkant
av for store til mine tanker og planer.
Likevel fikk jeg med meg to kasser som jeg tror jeg allerede har
funnet andre bruksområder for. Herlig!


Bildet øverst i dette innlegget er lånt fra Mica og kassene
hun har til salgs er i grunn akkurat slik jeg ønsker meg.
Ca. 60 cm lange og 30 cm brede.
Jeg vil jo også gjerne at de skal se litt gamle ut - eller at treverket
har mørknet/grånet i alle fall littegrann.

Før jeg begynner å rote og lete fram gamle planker for så å prøve meg
på å snekre sammen noen selv
smører jeg meg med litt mer tålmodighet og håper
det dukker opp noen som har eller vet om slike eller tilsvarende
kasser som kan være av interesse for meg. Smil!
Synd porto her til lands skal være så dyrt, ellers hadde jeg definitivt
gått for trekasser fra Mica.


Sov godt med søte drømmer alle dere ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...