Nyeste

10 juni 2012

Hekta på sengetøy

Jeg er nok over gjennomsnittet glad i sengetøy
og innrømmer at jeg er veldig svak da jeg ser noe lekkert i
butikkene eller i katalogene.


Nå er det dette sengetøyet fra Nille som pryder senga vår.
Beige og hvitt, krepp og stjerner,
og best av alt en pris på åtti kroner pr. sett.
Vi bruker jo nærmere en tredjedel av livet på å sove, så da
blir det viktig å ligge godt og sove best! Ikke sant?

(alltid en unnskyldning..!)



Krepp sengetøy hører sommeren til.
Svalt og herlig til varme sommernetter.
Krepp og sateng i sommer og flanell til de kalde vinter netter ♥
Anbefales!



SOV GODT!!

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Dette var kjempe fint! Tror jeg må ta turen til Nille å se om de har mer at. ;-)) Det hadde passet godt inn på vårt soverom!

    SvarSlett
  2. Så fint, kanksje jeg og må ønske meg slikt :) Krepp er sååå godt å sove i <3

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...