Nyeste

15 juni 2012

Heldiggrisen meg!


Nå har jeg igjen vært veldig heldig å fått meg noe jeg har ønska meg lenge.
Nemlig en gammel (forfallen) trebåt!
Jeg annonserte etter en gammel trebåt på kjøp og salg siden på
Facebook og etter litt tid fikk jeg faktisk flere tilbakemeldinger.
En av barnehagene i sentrum skulle gi bort båten som var brukt som lekebåt
ute i barnehagen deres. Lykke for meg!



Da en fire og en halv meter lang båt i noe dårlig forfatning skal
løftes og fraktes en strekning på 6 km holder det ikke med mine
muskelkrefter, så jeg var igjen heldig og fikk god hjelp av min 
snille kjære og min snille svoger.

Mye krefter i sving for å få denne båten presset inn i en transporter, 
men alt går og det gjorde dette også.
Og se, flott og fin gammel (ny) trebåt på tunet;


Igår var barnas farmor hos oss på besøk og da hun fikk se
båten, initialene og nummeret på båten kunne hun fortelle at
det var hennes far som har laget denne båten i sin tid!
Suprise! Verden er jammen ikke stor, men det var jo veldig
koselig at barnas oldefar i tidligere tider har snekret denne båten.
Moro ♥


I sommer blir det lekebåt, men neste sommer blir båten blomsterbed 
og det blir såå fint. Jeg gleder meg!


GOD HELG på dere ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...