Nyeste

17 juni 2012

Lesekroken

Noen uker før jul gikk jeg til innkjøp av en Ektorp sjeselong
 til vår lille vin-stue eller vinter-stue (- oftest kalt vinterstue.)


(1990,- i hvit fra Ikea.)
En julegave til familien, men mest meg selv - fra meg selv. Smil!
Det har ikke blitt like mange lesestunder i den som i tankene før, da jeg så
for meg ligge i den med posten hver dag, lese natta historier for ungene
hver kveld eller den boka jeg så for meg å lese i den hver uke..
Men det har likevel blitt mange koselige stunder i den, med et eventyr
eller flere og jeg og små gutta koser oss like mye hver gang ♥




I samme rom har også kabelrullen jeg malte i fjor fått sin plass,
og en ny wallsticker med teksten -
De vakreste ting i livet skal ikke ses eller
berøres, de skal føles i ditt hjerte
har kommet opp på veggen over sjeselongen.




Rommet blir mye brukt av ungene, både til å følge med
på trafikken for 1 åringen og til Duplo lek for begge.

Duplo er populært hos begge og er foreløpig det beste guttene med tre års
aldersforskjell leker godt med sammen.
Kroken for Duplo er i vinterstua og der får de rote som de vil
med det, og det de bygger får så klart ligge lenge der.


Her trives vi!
Ektorp kan jeg anbefale til alle,
det er veldig gode møbler ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...