Nyeste

21 juli 2012

Ferdig palle prosjekt ♥


I våres fikk jeg den snilleste til å hjelpe meg med bruk av motorsaga 
på en palle. Planen var å få den delt så den bare beholdt halve tykkelsen.


Han klarer jo det meste og fikk pallen akkurat så tjukk som jeg ville ha den!
-
Siden ble den pusset og malt med to strøk hvitmaling. 
Den ble stående på hobbyrommet til jeg fikk tak i kroker og så enda noen 
uker til før den for noen dager siden endelig kom opp på veggen i gangen.
(Ting tar tid..)


Da det blir knipset så mange bilder etter hverandre på dagtid her i huset 
følger ofte denne herlige linselusa med ♥
Liker jo helst å oppholde seg der vi store er.




Kroker er kjøpt på Ikea, og finnes i ulike størrelser og farge.

Nå kan vi henge fra oss i ulike høyder så slipper vi flere jakker
som henger oppå hverandre og at det blir så trangt om plassen.
Nøkler,  fine skilt og stilett-heler kan også henges over plankene. 
Super praktisk og jeg liker det!


God helg til dere! ♥
Vi setter snuta mot Sverige og Gävle og nærmere bestemt Furuviksparken,
før vi kjører videre til Grisslehamn og tar båten over til Åland ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...