Nyeste

31 juli 2012

Stor bestilling fra Ellos!


Alle som takker Ja-takk til reklame vet hvor mye det blir av det i løpet av ei uke,
og har man i tillegg avis blir postkassa fort full.
Snille svigers ordnet med posten vår i mens vi var på ferie forrige uke, og da
vi kom hjem lå det en stor, tykk bunke på kjøkkenbordet.
Herlig ♥ (Ja, jeg elsker post!)

Deriblant en tynn "hjem-katalog" fra Ellos med et lokkende tilbud på 20% på
hele hjem sortimentet. Herremin, det var mye fint i den lille katalogen og
Ellos fikk høst/vinter sesongens første bestilling fra meg etter bare noen timer.





Alt til kjøkkenet, bortsett fra 2-4 putetrekk som er til soverommet.
Kjøkkenet vårt har vært likt, med samme interiør (grovt sett) siden
vi flyttet inn, så jeg synes at etter 3 år fortjener det noe nytt. Smil!

På Ikea i Gävle falt jeg pladask for ei ny taklampe som også måtte
få bli med hjem for å få henge å skinne over bordet.
(den gamle og den nye)


Gleder meg til handymannen kan hjelpe meg å få den opp.
Han har nemlig nok annet å drive med nå etter ferien, så jeg kan ikke mase
på han enda. Av tre biler er kun en kjørbar, gressklipper traktoren har 
stoppet og det samme har vaskemaskinen..!

Stakkars mann, noen ganger er det sikkert ikke like morsomt å være handy..!

Love from

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...