Nyeste

30 juli 2012

Skulle ønske jeg var 4 år..

og hadde bursdag..!
Den følelsen. Kan enda huske den..
Hvor spent jeg var, at jeg nesten ikke fikk sove kvelden før,
eller da det endelig blir morgen på dagen jeg hadde bursdag.
Da jeg lå våken for å høre etter den minste lyd fra familien som gjorde seg klare
til å overraske meg på senga med lys, kake, sang og pakker - og hvordan
jeg latet som jeg sov da jeg endelig kunne høre dem rett utenfor soveromsdøra..!

Det er gode barndomsminner med høy verdi og 
de føres definitivt videre til våre barn ♥


Vår kjære Embrick Leander fornøyd etter feiring av 5 års dagen hjemme før ferien ♥
(på min nye slagbenk.. Liiker den!)


Pakkene til en fornøyd bursdags gutt på ferie tur.

For selv om man må feire bursdagen sin bortreist på ferie tur skal den likevel
inneholde det en 5 års bursdagsfeiring skal gjøre.
Sang, pakker, lys, kaker, ballonger og pakker.

Heldiggrisen! Med så mange fine gaver to ganger.
Vi er takknemlig og det vet vi at han er også ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...