Nyeste

19 juli 2012

Tilbake!!


Innlegg nummer to hittil i juli og i dag har vi allerede kommet til den 18..
Jeg gikk i hi fra blogging, men er nå tilbake og lover flere innlegg fremover.
Ikke har vi hatt spesielt mye å gjøre eller reist på ferie enda, så noen grunn
har jeg egentlig ikke, men jeg er raskt her igjen da jeg i går ble fortalt
at jeg var savnet på bloggfronten ♥ 
Det setter jeg stor pris på. Jeg liker at dere er flere som trives her!!




En raskt oppdatering; 
Jeg hadde min siste dag (i 85/80% stillingen min)
på Læringsverkstedet på fredag for snart en uke siden og de siste ukene
og den siste dagen der var veldig vemodig.
Det er en topp barnehage og en flott arbeidsplass, med herlige
store og skjønne små som jeg har blitt veldig glad i på et år! 
Ble mange tårer, selv om jeg jo regner med å se alle sammen igjen.
Trysil er jo ikke store plassen. Smil! 

(sykkeltur med skolebegynnerne)

Med huset har vi ikke kommet mye lengre, det regner nemlig all the time!
Man kan bli gal, men jeg kjemper og håper jeg ikke blir det..
Skjønner ikke hvordan andre får malt husene sine..?
Bør man ikke ha oppholdsvær i 2 døgn før man maler utvendig? 
Så veggene er ordentlig tørre før man drar
fram malekosten. Høres smart ut, mener jeg..!



Ungene og pappan begynte ferien sin en uke før meg og min første 
uke blir nå tilbragt hjemme - men snart reiser vi til Åland på sommerferie, og
 der er det til vår store glede bare meldt sol ♥! 
I mens vi er der fyller storungen vår 5 år og det skal så klart feires
med stor fest og forhåpentligvis bli en drømme dag for han.
Han er jo et "felles ferie barn" så bursdagen hans har blitt feiret bortreist på
ferie også før, og da som i år har vi valgt å ha en ekstra feiring hjemme så
hele familien skal få dele hans store dag.
"Nå jukser vi litt å tar 5 års bursdag hjemme før vi drar" sa han,
 og i dag samlet vi nærmeste familie og hadde selskap for han.


Kaker, ballonger, familie og veldig fine gaver!
(Snart) 5 åringen ble veldig fornøyd med klær, DVD filmer,
Ninjago, penger, mer lego og ny CD spiller.


Tenk 5år!! Kjempe rart, men jeg har ikke skjønt det enda.
Skal begynne å la det synke inn da den ordentlige dagen hans faktisk kommer
- neste uke ♥




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...