Nyeste

14 september 2012

Barnerom (del 1)

I mars gjorde vi større forandringer i huset.
Guttene fikk nye rom nede og vi flyttet et rom lengre inn i gangen i andre etasjen.
Det er mange uker, - faktisk et sted i mellom 2 og 3 måneder siden(!!)
rommet til 5 åringen var mer ferdig enn uferdig.
Jeg vet det er noen av dere som har etterspurt bilder, så bedre
sent enn aldri skal jeg dele bilder med dere i ett innlegg nå og ett i morgen.


Mamsen elsker stjerner, og det var heller ikke vanskelig å få
Embrick med på "stjerne-tema". 
Han liker verdensrommet, stjerner og romskip ♥


Hyllene er hobbyplater, beiset med to strøk Lady interiørbeis.
Hylleknekter er kjøpt hos Ikea og
sengeteppe og puter er fra Jysk

Vi har mye Expedit fra Ikea i huset, men hylla på bildet over er en favoritt!
Den brukes liggende som benk og der sitter han å leser bøker, og han
går på knærne og kjører biler på den, perfekt høyde og veldig praktisk!






Stjerne natt lamper og hylle til bøker er fra Ikea (selvsagt!)
Stigen på veggen fører opp til hemsen, som er 5 åringens egen Lego-hule.


Vi kjøpte teppe til gulvet på Teppeabo, og er  fornøyde med valget.
Lunt og herlig med teppegulv da ungene tilbringer mange minutter på gulvet,
selvsagt ikke like praktisk i forhold til søl, så det kan være lurt å undersøke
hva teppene tåler i forhold til rengjøringsmidler osv før kjøp.
Teppet på rommet til Embrick tåler sterk tepperens, så dersom han skulle
være uheldig får vi håpe middelet klarer å fjerne flekkene.

Rimelig, lunt og flott å se på!


Jeg har hatt problemer med opplasting av de nye bildene i kveld så jeg
håper jeg får det til i morgen så jeg kan komme med en "del 2" av rommet hans da.
Håper du titter innom i morgen!? Smil.


Nattaklem 

1 kommentar:

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...