Nyeste

12 september 2012

Høst og vinter nytt

fra Ellos! ♥

På mandag kom det igjen fristelser fra Ellos i form av en 
liten katalog i postkassa. Masse lekkert!
Jeg liker å skifte ut gardiner, pynteputer og lys etter årstid, og
høsten er ikke noe unntak. Hos oss har høst i stua betydd mye brunt,
litt oransje og litt grønt. Men den "cottage" stilen, har jeg i mange år
hatt fine tanker om. Reinsdyr skinn, brunt/rødt-ruter, marius-mønster,
bjørk ved, rådyr, pels osv..!










Herremin! Det er mye fint.
Men jeg må holde igjen, i alle fall en stund til, jeg har jo akkurat gjort en bestilling..
Det nærmer seg vinter og da er snart vår/sommer katalogen i farta,
noe som betyr 30 og 40% på bestillingen fra denne katalogen hos Ellos.
(Håper de fortsatt har igjen noen av favorittene mine da)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...