Nyeste

12 oktober 2012

Havre pannekaker (med oppskrift)

Som nå kjent prøver jeg å gjøre noen endringer i både
aktivitet og i kostholdet og selv om jeg ikke har planer om
å følge noen diett, eller hoppe på lavkarbo trenden har jeg bestemt 
meg for at det er diverse matvarer jeg skal prøve å bytte ut med andre ting.

Der i blant, den velkjente, gode brødskiva som til normalt inntas
hver morgen, til lunsj hver dag og til kvelds..
Jeg fant oppskrift på havre pannekaker i en blogg, husker dessverre
ikke hva den het, da det har gått noen uker siden jeg lagde de første gang.

Du trenger
(Til en person - jeg lagde til to da jeg tok bildene)

30 gram havregryn
1 egg
1-2 ts sukrin, Natreen, Splenda (osv..) eller vanlig sukker.
(mengde ettersom hvor søte du vil ha dem)

Denne røren blir to små pannekaker.


Visp ingrediensene sammen og stek på ganske høy varme i
stekepannen, snu pannekaken og stek andre siden etter 1-2 minutt.
Kommer ann på varmen og stekeplaten din.




Server med hjemelagde rørte bær, sukker eller hvitost!
Sistnevnte er min favoritt ♥

Jeg blir ordentlig mett av en pannekake og pleier derfor å spise
den andre til lunsj. Ungene er forresten også veldig begeistret for disse!

God lunsj!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...