Nyeste

12 oktober 2012

På ønske lista står..

Jeg har alltid en ønskeliste til hus og hjem, alltid noe jeg vil ha.
(huff ja!) Og akkurat nå er det hvitt gulv på soverommet som står
høyest på lista. Dere som har fulgt meg en stund husker kanskje at 
jeg i fjor høst (faktisk oktober i fjor) drømte om hvitt gulv på soverommet
vårt og at jeg også malte det hvitt etter noen uker med fantasier og grubling.
Du kan se innlegget med forandringen hvis du trykker her.


Men så gikk resten av høsten og jula og det kom det nye tanker og fantasier, 
jeg skrev om dem i dette innlegget i januar. 
Jeg ville flytte 1 åringen(den gang) ned og lage nye gutterom der,
flytte vårt rom til det gamle baby rommet oppe og lage
nytt "felles" rom på vårt daværende soverom.. 
(Det som noen måneder før fikk hvitmalt gulv..)
Og slik ble det da jeg endelig hadde planene og ønskene klare i mars i år.
Årsaken til alle disse nye fantasiene i januar var jo akkurat den økte trivselen
på soverommet etter at det hadde fått hvitmalt gulv i oktober.. 
Jeg ville bruke enda mer tid der inne, jeg ville ha fellesrom med kontor, 
hobbyer og lekerom for ungene. Ett rom som ble brukt mer enn soverommet!


...Og nå vil jeg altså ha nytt hvitmalt gulv på det nye soverommet vårt!
Jeg liker de gamle tregulvene, gulvet er ujevnt og det knirker litt..
Grått er fint, og jeg skjønner at jeg valgte det da vi kjøpte huset, men ting
og smak forandrer seg og nå er det altså hvitt som er tingen..!
 Hvitt som er drømmen ♥ 


Og hipp hurra! Det er Tre stjerner gulv maling på tilbud på
Trysil flis og malersenter, blir vanskelig å holde igjen da..!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...