Nyeste

13 oktober 2012

Lørdags tur

I dag tok jeg med meg en mulig begynnende halsbetennelse
på fjelltur, og det kan jeg angre på nå - da halsen svir verre en verst.
(Men jeg angrer ikke!) Jeg blir så glad og god inni meg av aktivitet for 
tiden og da får det ikke hjelpes om det svir i halsen..
(inntil i natt da jeg sikkert ikke får sove på grunn av det... Smil)


2 minus grader og bitte litt snø på stien til å begynne med.



Målet for turen i dag var Skurufjellet, en av de 10 toppturene.
Jeg parkerte bilen ved skiltet som sa at det var 1,7 km dit. 
Jeg gikk og jeg gikk, uten å finne flere skilt. Jeg innbilte meg jo
at jeg viste hvor det var og fortsatte derfor.
Etter 3 kilometer og fortsatt ingen skilt eller kasse bestemte jeg meg
for å snu uten å ha fått stemplet min 7'ende topp tur. Kjedelig!





En fantastisk natur, og den eneste lyden jeg kunne høre var min egen
 pust og snø kanonene som for fullt produserte snø 
til sesong åpning i Trysilfjellet. Vakkert!

♥♥♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...