Nyeste

14 oktober 2012

Julegave til meg selv

Gulvmaling! (men jobben må jeg gjøre sjøl..)


Jeg er i gang!
Tre stjerner er en veldig god gulv maling, men også ganske dyr.
Drømmen om hvitt gulv på soverommet har jeg hatt lenge, og denne
malingen er jo alt for sjelden på tilbud, men nå i høstferien var det kampanje på
Trysil flis og maler senter, endelig! Hadde jo venta på det (lenge!)
3 liter holder lenge, for selv om den er dyr, er den drøy.. Gudskjelov.




Siste bildene før malingen ble påbegynt i går morres. 
Gleder meg til å være ferdig, og jeg har lovet mannen at det er nok
"oppussing" på noen måneder etter dette. På naborommet (hobbyrommet)
står nemlig 3 møbler med sine første strøk påført også. 
Mye påbegynt på en gang, men innsatsen er hard nå for å bli ferdig med alt!


Håper dere har hatt en fin helg!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...