Nyeste

31 oktober 2012

Trau

Jeg har vært på utkikk etter et gammelt trau i over ett år. Men selv om
jeg har hatt veldig lyst på et, har jeg ikke hatt lyst til å bruke alt for mange
lapper på ett. Det er jo sånn noen ganger!? Hodet vil mer enn lommeboka.
Det var på tur med barnehagen i fjor høst at ungene fikk servert hjemmelagde
boller fra et gammelt trau..! 
"Hmm.. Det var veldig sjarmerende. Jeg vil ha et sånt!" - tenkte jeg.



Jeg kikket på loppiser og på Finn.no uten å finne noen i rett størrelse for under 
500 kroner - inntil vi var på et stort bruktmarked i Sverige sent i sommer.
Der fikk jeg endelig ett vakkert trau i riktig størrelse med meg hjem!
Og prisen! 250 svenske kroner! HippHurra ♥
Sjarmerende servering til (som nevnt) gjærbakst, potetgull, salat.. osv!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...