Nyeste

24 november 2012

Store blogg problemer!

Som overskriften sier, så har jeg store blogg problemer!
Språket er automatisk dansk, til tross for gjentatt klikking på "norsk",
og da jeg skal legge ut bilder i innleggene jeg har prøvd å lage i november
får jeg beskjed om at min lagringsplass av bilder er brukt opp og at jeg 
må kjøpe mer plass for å få lagt til bilder i innleggene mine..!

Jeg har alltid trodd blogspot var gratis og at man bruker av en lagringsplass
har jeg aldri vært klar over. Jeg har googlet og lest om andre som har
vært i samme situasjon, og om det å kjøpe mer plass uten å bli mye klokere.
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, men vet at jeg ikke føler meg
trygg på å trykke ja for å kjøpe mer plass og bli trukket i 
dollar hver måned. Jeg vil fortsette med blogging, men det blir jo veldig
kjedelig uten bilder, så det er jo ikke et alternativ..!
Jeg har jo gledet meg til advent og jule (hus+aktivitet) blogging så jeg
håper at jeg finner ut av dette og hva jeg skal gjøre for å kunne fortsette.


6 kommentarer:

  1. blir dansk på meg også, minde... hmm. trykke på norsk ørten ganger igår.

    anita

    SvarSlett
  2. Har det skjedd hos deg å? Bare språket eller bilde-problemer også?
    Føler meg ikke trygg på å trykke ja til å betale for mer plass i google og blogspot for å kunne fortsette meg å blogge bilder.. Håper jeg finner ut av det!

    SvarSlett
  3. Godt å høre at det er flere som har fått dansk tekst. Her har det også skjedd, trykker norsk, men språket er dansk. Ingen problemer med bildene...

    Inger Johanne

    SvarSlett
  4. bare språket som er problemet.. bildene går ! håper du finner ut av det.

    anita

    SvarSlett
  5. Jeg fikk samme bildeproblem som deg, og føler meg heller ikke trygg på å kjøpe mer, skjønner ikke noe av det. Og i utallige forsøk på å finne ut av det klarte jeg å slette bildekontoen min helt, så bloggen ble plutselig fullstendig bildeløs... VELDIG kjedelig... Har startet på å sette inn igjen noen, men tar litt tid, har over 200 innlegg nå.. -Men problemet med bildene forsvant (inntil videre). Er ikke klokere enn den på dette, bare klok av skade ;) Håper noen har noen vettuge svar på dette her...

    SvarSlett
  6. Tusen takk for tilbakemeldinger!
    Skjønner at det er veldig mange som har hatt
    språkproblemer, men ikke bilde problemer.

    Håper jeg slipper å begynne på nytt, med ny blogg.

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...