Nyeste

01 desember 2012

Frustrerende..!


Jeg vil vise fram nye gulv i huset, adventspynt,
advent og juleplaner og så videre, men jeg får fortsatt
ikke til å legge ved bilder i blogg innleggene.

Dette er feil meldingen jeg får da jeg skal legge ved bidler i innleggene mine:
"Ups! Du er løbet tør for lagerplads. 
Du bruger i øjeblikket 100 % af din kvote på 1 GB for fotos. Opgrader lagerplads
Fotos gemmes på din Picasa Webalbum-konto og inkluderes i din gratis kvote på 1 GB for fotos. Ekstra lagerplads, du køber, deles mellem adskillige Google-produkter og føjes til din gratis kvote. Få flere oplysninger"

Jeg finner ingen svar på problemet heller.
Men har vært i kontakt med bekjente som blogger mye mer enn meg, og
de har ikke opplevd samme problem. Jeg blogger jo langt i fra hver dag så
synes det er rart at jeg skal ha brukt opp bilde kvoten min på 1 GB.
Jeg laster vist nok bildene mine rett opp i bloggen uten å redigere de i størrelse
før innleggene, men likevel? Og jeg tror hotmailen min og blogspot deler en form
for bakgrunn..? Husker jeg måtte registrere mailen for å samkjøre kontoene i blogspot
og mail..? Og jeg har flere tusen mail, så kanskje det er med på å fylle opp.
Men synes det er rart.. Blogspot skal jo være gratis?

Jeg prøver i alle fortsatt å finne svar.
Kanskje jeg må ta bryet å lage helt ny blogg..

2 kommentarer:

  1. J har det samme problemet :/ Så j har rett og slett gitt blanke i bloggen en del mnd nå.. Og blogspot og hotmail skal ikke ha noen sammenkobling.. For med blogspot har du en "google-konto".. Så synes det er veldig rart i så fall :)

    SvarSlett
  2. Er det ikke rart!?! Vi er jo ikke de som blogger mest og oftest..? Har hørt med flere som blogger mye hyppigere enn meg, men hatt bloggen like lenge (2-3 år) som ikke har vært borti dette. Jeg klarer ikke å tro på at jeg har brukt opp 1 GB med lagringsplass, eller at såkalte gratis-blogspot kun er gratis opp ti 1 GB..
    Skjønner ingenting! Men nå får jeg det til, og innbiller meg at det skyldes at jeg lastet ned ny Picasa.

    Takk for meldingen din Ellen :)

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...