Nyeste

02 desember 2012

Hipp hurra!

Nå tror jeg at jeg har prøvd alt for å få til bilder
i innleggene mine igjen. Dere som har fulgt med vet jo at jeg 
har fått følgende feilmelding da jeg har prøvd å legge ved bilder
i innleggene mine de siste ukene

"Ups! Du er løbet tør for lagerplads. Du bruger i øjeblikket 100 % af din kvote på 1 GB for fotos. Opgrader lagerplads
Fotos gemmes på din Picasa Webalbum-konto og inkluderes i din gratis kvote på 1 GB for fotos. Ekstra lagerplads, du køber, deles mellem adskillige Google-produkter og føjes til din gratis kvote. Få flere oplysninger"
Jeg har slettet flere hundre mail i hotmail innboksen, jeg har slettet alle blogg innleggene jeg hadde i kladd mappen, og jeg har vært inne på picasa albumene mine og slettet bilder der også. (Som nå er årsaken til at noen bilder kanskje mangler i gamle innlegg) Jeg lagde meg en ny email i hotmail og tilslutt lastet jeg ned picasa i nyeste versjon. Prøvde med et innlegg i stad og Hipp hurra! Jeg får nå lagt ved bilder i innleggene. Håper gleden blir langvarig! Og årsaken vet jeg jo ikke, men jeg holder en knapp på at det fungerer nå pga ny picasa!



Ja! Det går. Stort smil.
Tusen takk for kommentarer, mailer og muntlige råd og tips!
Dere er gode ♥

Bildene er fra dagens juleverksted i gamle Kvefjøset i Trysil.
Trysil husflidslag har i flere år holdt juleverksted for barn i alle aldere i
det gamle fjøset i førsten av desember. Veldig koselig!
En veldig stolt Embrick (og en like stolt mamma) lagde mye fint, 
honninglys, juletre kurver og filt figurer. 


KlemMindeCaroline


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...