Nyeste

06 desember 2012

Årets julekort bilder

Det er andre året på rad i år at julekortene blir bestilt fra Elite foto.
Fiks ferdige! (Selv om det tok noe tid å bestemme seg blant temmelig
mange modeller hvilket kort jeg skulle gå for..)
Tidligere var jeg flink til å sitte noen kvelder i desember å lage
kortene selv, med rød papp, masse stæsj fra Panduro og
bilder av hele familien eller barna..
Men så oppdaget jeg altså hvor enkelt dette med ferdig kort var..!






Verdens skjønneste nissegutter!
Da blir det altså ferdige kort fra Elite foto i år også og
så får jeg jammen lære å begynne med julekort laging tidlig(!) 
til neste år. Så blir det hjemmelagde kort igjen da.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...