Nyeste

10 desember 2012

Nytt gulv i stua

Jeg fortalte for noen uker siden at vi skulle leve i kaos noen dager,
med alle stuemøbler inne på kjøkkenet mens stua skulle få nytt
vakkert gulv.
Nå er kaoset over og stua er "ny", med det vakreste, lyse gulvet!

FØR





Mørkt, brunt med et snev av rød skjær.
Fint i utgangspunktet, men smaken har endret seg og ønsket var
et lysere gulv. Mannen var enig og da vi like vel skulle sprette av
gulv lister for å tette en luft lekkasje ble det nye gulv. Flott!

ETTER




Lysere og med store kvister, antikk het gulvet og en liten antikk følelse gir det.
Vi liker det!
Beklager mørke bilder, mobilen får skylda.

2 kommentarer:

  1. Mørke bilder, men jeg ser kvistene!
    Sikkert veldig fint.
    Kom innom bloggen min da!!!:))

    SvarSlett
  2. Det skulle jeg gjort hadde jeg vist hvem du var ;)
    Uansett, tusen takk!

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...