Nyeste

24 desember 2012

Vårt julehus 2012 (del 1)

Jeg har verken kjøpt mye nytt eller pyntet mye
annerledes enn slik vi hadde det i fjor..
Rødt er fargen her i jula, fra midt i desember da det
lilla blir byttet ut med rødt.
Det blir jo stadig mer moderne med "hvit jul" i form av interiør
og julepynt i hvitt/sølv og lyse toner. Det er kjempe fint, men
for meg blir det ingen jul uten rødt..!


Med vårt enorme juletre blir det liten plass rundt spisestua i år!
Vi skal feire jul hjemme for første gang i år og gjester får vi også..
Spisestua flyttes i den anledning til kjøkkenet i kveld så det blir plass 
til alle pakker og gang rundt juletreet i morgen kveld. Smiler!



Den gamle ølkassa jeg har fått i forskudds-arv fra mamma står
på spisestuebordet, med gamle melkeflasker og røde lys.



Det gamle syltetøy glasset med ståltråd-hanken lagde storungen
i barnehagen før jul i fjor, og jeg er så forelska i den!
Jeg elsker pynt som barna lager, det er så koselig.
I tillegg er den jo fantastisk fin, søt og den gir et veldig koselig lys.


Den gamle potetkassa har blitt brukt som ved-stabler her
i over ett år nå. Praktisk og rommer mye. Liker den! ♥

Det blir flere innlegg med bilder av julehuset vårt, men nå
må jeg finne senga hvis jeg skal orke opp tidlig i morgen
for å se på barneTV og askepott sammen med ungene.
Deretter blir det kirken og hjem for å lage jule middagen!

Håper dere får en veldig fin og koselig julekveld


2 kommentarer:

  1. Heisann og takk for hilsen!
    Et koselig pyntet julehjem du har...og så fine saker!
    Likte jammen den ølkassen din...heldige deg :)
    Ønsker deg en fin romjul...og kos deg med dine !

    SvarSlett
  2. Takk snille!
    Det skal vi, det samme til deg :)

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...