Nyeste

26 april 2013

Kabelrullen er dekorert

Jeg har brukt sjablonger å dekorert kabelrullen min.
Det er ett par uker siden, men jeg henger jo som kjent etter
med innleggene mine her



Jeg har tidligere brukt spraylakk ved lignende prosjekter, men denne
gangen prøvde jeg to ganger og begge gangene dro lakken utover, altså
utenfor kanten av sjablongene. Er jo ganske grov overflate (tre mønsteret).
Resultatet ble til å begynne med skikkelig dårlig.
Jeg pusset og malte over lakken begge gangene og brukte til slutt svart sprittusj.
Det skulle vise seg at det enkle ble det beste!
Jeg er happy med resultatet. Smil.


-Minde Caroline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...