Nyeste

27 april 2013

Pallebord nr. 2

I februar i fjor lagde jeg et pallebord av helt vanlige
europaller, 80 x 120 cm store.
Resultatet ble dette og jeg var veldig fornøyd.
Stort, og med god plass til blader osv under og ikke minst var
det veldig greit å ha et bord som ikke måtte vaskes under, men som
bare kunne støvsuges..!

Jeg hadde likevel litt dårlig samvittighet for det gamle Liatorp stuebordet
som hadde fått sin plass ute i låven. Det er jo et veldig fint bord det også,
og også helt etter min smak.


Mannen ville jo helst ha Liatorp bordet tilbake i stua og han klarte å overtale
meg. Jeg la pallebordet ut for salg på Finn.no og interessen var over
all forventning. Det ringte faktisk to som ikke ville kjøpe, men som ville
vite mer om hvor ting var kjøpt og fremgangsmåte.

(Bordet ble solgt for 1500,-! )

Vel, jeg savnet pallebordet etter bare noen uker og denne gangen ble det derfor
jeg som måtte overtale mannen om å få lage et nytt og heller selge Liatorp bordet.
Jeg kom igjennom tilslutt (smil) og satte i gang prosjektet med det samme.
Fikk tak i nye paller, pusset, støvsugde og vasket dem. Solgte Liatorp bordet og
malte de nye pallene.

 
 
Denne gangen var jeg til og med så handy- (vel- jeg måtte være det, siden
mannen hadde sagt i fra på forhånd at hvis jeg valgte å lage nytt måtte jeg
klare det selv..) -at jeg ordnet hele bordet selv.
Det inkluderer jo saging, løfting, skruing, montering av klosser, hjul og
"wall" stickers.
 
 
 
Jeg har kommet i mål, for det er noen uker siden bordet ble ferdig.
I alle fall midlertidig ferdig..
Jeg kommer med bilder i neste innlegg. Håper du tittet innom da også.
 
-Minde Caroline

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...