Nyeste

27 april 2013

Pallebord nr. 2 - Bilder

Her kommer bilder av det nye pallebordet mitt med gult omkring
på grunn av påsken. (Bildene er tatt uka etter påsken da bordet ferdig.)


 
Life isn't about waiting for the storm to pass..
It's about learning to dance in the rain
 
En skjønn tekst!




 
 
Jeg er happy med nytt pallebord, men jeg er ikke like fornøyd som da jeg
lagde det første. Det skyldes teksten, den passer helt enkelt ikke til bordet,
synes jeg. Og derfor er en ny tekst bestilt, og den er helt lik den jeg hadde på
det gamle pallebordet. Så det blir bra til slutt denne gangen også. Smil.
 
Også denne gangen er hjulene med lås kjøpt hos Biltema for 39 (?) kroner, og
det samme er plexiglass platen, som koster 299,-
Wall sticker bestilt fra Ebay for rundt 100 norske kroner og malingen er helt
vanlig maling for vegg.
Paller suger til seg kjempe mye maling, så det gikk med litt over 3 liter
for 2, delvis 3 strøk.
 
 
-Minde Caroline


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...