Nyeste

19 mai 2013

DIY hagemøbler av paller

En lounge av paller sto på ønskelisten hele fjor sommer, uten å bli oppfylt.
Jeg kom aldri ordentlig i gang fordi det regnet hver eneste dag jeg hadde fri, og
lysten på en fin lounge å sitte ute i ble dermed noe redusert.
Man foretrekker jo varme, gode kvelder da man skal sitte ute UTEN tak. Smil.
Uansett, jeg handlet inn skummadrasser, voksduk, puter og diverse småtteri av interiør
som skulle passe i den nye sitte loungen.
Alt dette har vært lagret på kottet og på låven siden det aldri kom frem i fjor.
Pinsen har kommet med to fridager og sol på begge, og dermed er jeg i gang med den
nye palle loungen som skal få plassen sin på store terrassen vår om forhåpentligvis ikke
alt for mange dagene.




Nå har jeg "dandert" meg nedover låvebrua,
hvor paller skal beises og madrasser skal trekkes med voksduk. Ser allerede at det vil ta litt mer tid
enn jeg trodde. Typisk meg...


Håper det blir flott og fint da jeg blir ferdig.

-Minde Caroline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...