Nyeste

06 mai 2013

Snart ferie - til nytt land




I år går syden turen til Tyrkia!
Der har vi aldri vært før, og jeg hadde ikke trodd jeg skulle
lykkes med å overtale alle til å prøve det heller.. Men det gjorde jeg
og det blir moro å se noe nytt.

 
 
I år skal vi reise med mamma og kjæresten. Min søster, mann og niese.
Det er mange år siden vi reiste sammen så kjenner hjertet hopper litt
ekstra i år. Koselig familie tid.
Vi reiser til Side og (så klart) et Sunwing resort hotell.
Ving's aller beste hoteller for familien.
Vi har to små som gleder seg veldig til å hilse på Lollo og Bernie igjen..!
 

 
(bilder fra de to siste årene. Ungene og populære Lollo og Bernie)
 
 
 
GledePåJord!
 
-Minde Caroline
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...