Nyeste

30 mai 2013

Travle dager

Vi har lagt noen travle dager bak oss. Våren er jo en kjent tid for mye
arbeid utendørs og litt ekstra er det hos oss i år fordi vi skal bytte tak i sommer.
Det sto stille på "bygge fronten" på Bekkvang i fjor sommer, men i år er mannen
i full sving igjen. Han har vært veldig flink og nærmer seg nå ferdig med
hjørnekassene, gesims og vindus utforingene som har manglet.
Så blir huset (nesten) maleferdig for meg og klart slik at han kan få samlet "teamet"
og begynne med taket da vi er hjemme fra ferie.
Det blir veldig bra til slutt. Helt sikkert!

Det har vært mye fint vær i Trysil de siste dagene og jeg har derfor fått beiset ferdig
3 paller, 3 pallekarmer og 2 halv-paller slik at palle-loungen på terrassen kan komme
opp snart også. Det blir også veldig bra, tror jeg i alle fall.

 
 
Jeg har brukt Butinox terassebeis, og det gikk med 3 liter på alt, med ett strøk,
delvis 2 strøk. Uansett mye enklere å beise paller, enn å male de.
Jeg er ganske fornøyd med fargen, selv om den ble noe mer gul enn
utstillingsplanken på bygge-butikken.. Men de blir godt passende til terasse gulvet
som var hele meningen. Smil.
 
Blomster er også plantet og jeg håper mamma har tid til å hjelpe meg
senere i sommer med å planlegge et blomsterbed.
Jeg har ikke grønne fingre, til tross for at jeg elsker blomster, så jeg håper og
drømmer om et flott og ganske stort bed i hagen. Vi har jo enorm plass utendørs
så må jo få til noe. En hagedam står også høyt på drømme/ønske lista vår.
Det viktigste i år blir nok å få bestilt et stort lass med pukk og en minigraver
så vi får en mer markert gårdsplass. Blir spennende å se hus og hage til høsten.
Forandringer blir det helt sikkert i sommer.
 
 
Tusen takk for alle fine og positive tilbakemeldinger jeg fikk etter
innleggene om livsstils endring og kosthold.
Jeg har fått spørsmål om trening, hvor mye og hva jeg gjør så jeg lover et innlegg
med trening som tema i nærmeste framtid.
 
Snart helg, og snart ferie!
Kos dere, nyt dagene sammen med mennesker som gjør deg godt! Det skal jeg.
 
MindeCaroline
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...