Nyeste

04 juni 2013

I Paradis

En solrik hilsen fra Tyrkia. Vi har det flott på ferie. Vi virkelig koser oss!
Sola skinner fra skyfri himmel og temperaturen holder godt over tretti grader på dagen.
Kveldene er også varme med over tjue grader og alle tjukke gensere og jakker
jeg tok med henger fortsatt urørt på knaggen.
Jeg lå på stranden i går, med øynene lukket og hørte bølgene som slo mot land og mine to små
som vekslet mellom å le sammen og små krangle om spaden. Tanken som kommer igjen og
 igjen er "Herre min, så godt vi har det"!
Samme tanke som kommer hver dag ved bassenget da jeg også ligger med øynene igjen og
hører unger som leker og ler, vann som "plasker" og mennesker som skravler og ler.
Det er gode ferie-lyder..!



Tror aldri vi kommer til å slutte å ta disse turene. Ei slik uke gjør så godt, og ekstra
koselig er det jo i år da vi reiser sammen med flere mennesker som betyr så mye for oss.
Sosiale, sene kvelder og netter, gode samtaler og mye latter.
To dager igjen og de skal fylles med mer sol, bading, god mat, Lollo og Bernie og latskap!
(Selv om jeg må skryte å si jeg har tilbakelagt 4 treningsøkter her allerede)

"Klisjé"-innlegg, men sånn er det, når man har det så godt..


-MindeCaroline







2 kommentarer:

  1. Hils sol og varme fra regn og 11 grader i Flenskallgrenda. Men det skal bli bedre når dere kommer hjem igjen. Kos døkk og hils alle.
    Tor Arne

    SvarSlett
  2. Takk takk Tor Arne!:)
    Var skrekkelig kaldt med shorts på Gardermoen kl 07.30 i morres, 5 grader!
    Ikke bedre på Bekkvang eller, med 8 grader 2 timer senere. Juni måned!

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...