Nyeste

19 august 2013

Ferieslutt og en ny hverdag


Siste sommerferie dag ble for oss tilbakelagt i går og i dag ventet en ny hverdag på oss.
Vi har fulgt vår førstefødte til sin første dag på skolen. Det var stor stas for han og
vemodig, rart og stort for oss som foreldre. Den første dagen av en noe annerledes hverdag.
Nå skal den nye hverdagen (øves inn og) praktiseres! Jeg gruver meg nemlig til å skulle levere
barn på to ulike steder. Jeg som allerede har for dårlig tid hver eneste morgen.
Det blir et faktum at vi må stå opp før, og beregne ekstra tid til uforutsette ting.
Egentlig skulle vi begynt å øve på det for lenge siden.. Men sånn er det.
Selv vil 6 åringen kjøre skolebuss, noe han har fått innvilget da vi bor 7-8 km fra skolen, men vi
som mamma og pappa er ikke helt klare for å sende lilleknuppen med bussen alene.
All informasjon vi fikk fra rektor og kontaktlærer i dag hørtes flott og trygt ut, så tryggheten vår
kommer nok..! Selv virket 6 åringen veldig trygg i den nye rollen sin som elev. Herlig! hjerte

''

Vi er innmari stolte av den flotte skolegutten vår!

I morgen er det min tur, da er det jeg som står foran første dag i første klasse.
Jeg på Høgskolen i Hedmark, Elverum og jeg grugleder meg! 


-Minde Caroline



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...