Nyeste

18 august 2013

LØRDAG

Ja vi elsker helg og lørdag!
Selv om de sjelden inneholder mengder av lørdagsgodteri, potetgull og en liter brus lenger.
Ikke for meg, men ungene og mannen koser seg jo fortsatt med den slags på denne kvelden
hver uke. Lørdag skal jo være en kose kveld. Det har vi vel alle (nesten?) i oss fra vi var små.
Lørdag og lørdagsgodis. Det hører sammen.

Da man prøver å holde seg unna det usunne, selv på en lørdag finner man etterhvert ut andre
måter å beholde lørdags kosen på. Følelsen.
Min nye metode er en treningsøkt før barne Tv tid, en lang dusj, kosebukse og kosesokker
og tente lys. God mat passer vi også på at vi har planlagt på lørdags kvelden.
Stort sett spiser vi det samme, men jeg unngår karbohydratene. Typisk lørdagsmat hos oss
er kylling, taco, hjemmelaget pizza, mousakka eller lasagne. De fire sistnevnte lager jeg min
egen versjon av og ved taco mat unngår jeg lefser og taco skjell.
Ungene får godteriet sitt i skåler som vi fordeler på forhånd. I begynnelsen var det et "mareritt" å
dele godteriet til ungene, men nå går det helt fint. Det frister ikke sånn som før. Godt!



GOD LØRDAG

-Minde Caroline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...