Nyeste

23 januar 2014

POP CHEF

 
Denne har vi hatt lyst på i mange uker og gleden var stor da vi fant den på
Jernia for bare 149,- !
Det var 6 åringen som fikk se denne i reklamepausen på Cartoon tidligere i vinter. 
Jeg ble så klart ropt etter de neste gangene reklamen viste seg, men det tok enda lang
tid før jeg fikk sett den på tv. 
I alle fall i følge han..
Interessen smittet også til lillebroren, og det var vel akkurat på grunn av han at jeg
satte denne på ønskelista. Han er irriterende kresen og uansett hvor mye vi prøver
gaper han aldri for noe nytt.


  Nå har jeg lagd morsomme matpakker til ungene i morgen med både fruktspyd og 'løse' figurer. 
Kjempe søte figurer. Hjerter, sol, stjerner, sommerfugler og blomster.
Nesten like vanskelig for meg å holde seg unna som om det skulle vært ei stor sjokoladekake med masse glasur..! 
(Et av de kjedeligere øyeblikkene på lavkarbo..)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...