Nyeste

23 januar 2014

Stor pakke fra Funksjonellmat

Først i uka hentet jeg en stor pakke til meg selv fra Funksjonellmat. Noen basisvarer jeg har gått
tom for og noen nye produkter som jeg ikke har prøvd før.

 
 
Nå har jeg holdt meg til Lavkarbo i 10 måneder og dette er andre stor-bestilling fra
Funksjonell mat. Det er noen basis varer jeg har funnet ut at det er veldig greit å ha
tilgjengelig hjemme hele tiden for å lette matlaging..
 
Mandelmel, kokosmel, sukrin og sukrinmelis og fiberhusk er de viktigste (for meg),
brød og kake mikser er også veldig greit å ha i skapet og de har jeg brukt flere pakker
av gjennom disse månedene.
Denne gangen bestilte jeg også sukrin gold, nye sukrin melis, stevia dråper vanilje og sjokolade,
mat muffins, vaniljepulver, sjokolade pålegg (uten sukker) og sesammel.
 
Det koster litt med disse varene, men de er drøye i bruk og holder lenge.
Vel verdt pengene!
De fleste av produktene får man også kjøpt hos Sunkost, Life og andre helsekost butikker,
men min erfaring er at de er noen kronere dyrere i butikk og skal man først ha noen
produkter kan det være mer lønnsomt med portokostnadene enn å handle i butikk.
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...